Een teleurstelling (27 aug.)

hoi alemaal,


weeten julie wat ik heb ondekt. ik heb ondekt bat klimbosen niet zo leuk zijn.
ik ben bijna 1m.30. Als ik 1m30 ben, mag ik in een klimbos. maar dan mag ik aleenmaar in het junior route. want voor de grootemensen route moet ik 1m.60 zijn. niet zo leuk dus. want de vraag is of ik zo lang wort. maar de grootemensen routes zijn veel leuker maar ik zij nog teegen papa ik wauw dat ales voor alle leeftijden was.


Liefs, Lieke

---------------------------

Ik ben namelijk op vakantie geweest naar de Veluwe. Daar kwamen wij een klimbos tegen, waar ik graag heen wilde. Echter bij het lezen van de folder bleek, dat je 1.30meter moet zijn. Ik kreeg van papa en mama de belofte, dat we naar dat klimbos gaan als de prikken van elke dag zoveel hebben geholpen, dat ik de 1.30 bereikt hebt.

Bij thuiskomst las ik zelf de folder nog even door en zag, dat alleen de paarse en de gele route op de kaart bestemd was voor mensen vanaf 1.30 meter. De rest (en de spannendste dus) mag ik dan NOG niet!.........

Liefs!

Reacties

Anoniem zei…
Hoi Lieke,

Fijn dat er een nieuwe blog online staat.
Balen van het klimbos !
Hoe lang ben je nu ? Oftewel hoeveel centimeter moet je nog groeien voor de juniorroute ?
Omdat je jong begonnen bent met spuiten heb je kans dat je de 1.60 wel haalt. Papa is vrij lang dus dat is positief. Zelf was ik al 11 of 12 toen ik begon met groeihormonen spuiten. Ik ben 1.50 geworden en was 1.22 toen ik van de basisschool afging. Als jij zover bent weet ik zeker dat je langer bent dan 1.22.
Heb je deze week nog vakantie ? In welke groep zit je nu ?

Groetjes Esther