Een echt vrouwendingetje (21 sept.)

Hoi allemaal,

Heren onder ons, lees vooral niet verder, want dit is totaal geen onderwerp voor jullie. Nee, vooral de dames, die begrijpen dit!

Ik ben er al een tijd mee bezig; hoe wil ik het hebben? Lang, halflang? kort, heel kort? laagje wel laagje niet? En in dit alles heb ik natuurlijk ook nog twee zussen met een mening......

Uiteindelijk ben ik er uit. Het hele lange, dat ik heb, dat wil ik kwijt. En nu? Nu heb ik gekozen en gehandeld.......

En het restant? Dat ga ik opsturen naar stichting Kika!


Liefs,
Lieke

Reacties

Anoniem zei…
Hoi Lieke,

Het staat je goed hoor ! En toch geen kort koppie.
Mijn haar is nog niet lang genoeg om te doneren aan stichting haarwensen of vergelijkbare initiatieven. Top dat het jou al is gelukt.

Gr. Esther
Anoniem zei…
Wow! Pittig.....mooi☺!
Je lijkt meteen een stuk ouder Lieke☺.

Lieve groet, Caroline.