Zwaar de pineut (23 feb.)

Hoi allemaal,

Ohhh, ja, ik schaam me diep. Ik heb al tijden niets meer geschreven. Iedereen zit maar te kijken of er nieuwe verhalen op mijn blog staan, en er kwam maar niets. Echt sorry, ik ben er niet aan toe gekomen.

Maar vandaag ben ik zwaar betrapt; ik moet het jullie eerlijk vertellen.

Wat er geberut. Ik heb hele ondeugende klasgenoten in groep 6. En daar doe ik graag aan mee natuurlijk.

Vandaag had één van mijn klasgenoten sigaretten bij zich. Dat leek me wel heel interessant om aan mee te doen. Dus heb ik me uiteraard meteen aangeboden als proefkonijn.

Afijn, wij in de pauze, in het hoekje bij de deur, staan lekker te roken. Komt daar de meester en die maakt er een foto van. Wij waren dus zwaar betrapt. En de meester heeft ook nog een hele directe verbinding met mijn vader. Dus nog voordat ik thuis was, was mijn vader al lang en breed op de hoogte van het voorval.


Nou, jullie begrijpen wel hoe 'boos' mijn vader was bij thuiskomst...... Ik ben zwaar de pineut en moet vanavond voor straf naar bed......

Liefs,
Lieke

Oh en voor de zekerheid...... het zijn echte NEP sigaretten hoor...... ;-)

Reacties