Verrassende ontmoeting (29 mrt.)

Hoi allemaal,

Dat was toch wat zeg. Ik kan daar echt niet tegen hoor. Al die geheimpjes die papa of mama voor mij hebben; ik word daar echt heel onrustig van.

Zo ook gisteren. Papa zegt op een moment: "Liek, morgen middag wil ik graag met je naar het dorp, dus je kunt niet afpreken met andere meisjes!"

Ja, dan wil natuurlijk weten, waarom we nu ineens op woensdag middag naar het dorp moeten. Krijg ik iets, moet ik iets passen, hoe is het met die fiets, die ik nodig heb, wat zou het zijn?!?!??! Ik vraag zowel mama als papa het hemd van het lijf om er achter te komen, maar ik kom geen steek verder.

Dat was gisteren. Maar ook vandaag kom ik niet veel verder. Tot het moment van het begin van deze middag. Toen liep papa los, dat we 'misschien wel iemand zien, die we al lang niet hebben gezien' en waar we dan misschien wel even wat mee kunnen gaan drinken of zo....... Dus ik weer aan de gang om er achter te komen, wie dat nou zou moeten zijn....... "Is het familie? Nee, Is het een leuk iemand? JA! hmmmm kom ik weer niet verder.

In het dorp is het een gezellige drukte met de weekmarkt. Na een rondje op de markt zie ik ineens om wie het gaat! Het is Kimberley; één van de meiden, waar ik zo vaak op familiedagen mee praat. Allemaal van die lieve meiden, die ons, kleintjes, ook verder helpen met hun ervaringen.


Het werd een hele gezellige middag en ik hoop dat we elkaar nog vaak tegenkomen Kim?!!?!

Liefs,
Lieke

Reacties

Hetty Snoeren zei…
Leuk Lieke. Ik denk wel dat je Kim nu vaker gaat zien.