Beelddenken (18 apr.)

Hoi allemaal,

Vandaag, dinsdag, is het weer zo ver. De meester en ik hebben een uurtje besteed aan een hele andere manier van leren.

Vorige week vertelde ik al, dat er een redelijke kans is, dat ik een zogenaamde beelddenker ben. En een beelddenker werkt heel anders dan andere kinderen/mensen. En nu is de meester met mij aan het kijken of een hele andere manier van leren mij verder kan helpen.

Waar ik vorige week met letters bezig geweest ben, heb ik nu alle cijfers nog eens op een rijtje gezet. Niet lachen, maar de drie schrijf ik nog steeds heel regelmatig achterstevoren. Nou, dat hebben we er vandaag even uit gestampt.

Maar ook hebben we een zogenaamd honderd-veld opgezet en ik heb voor mezelf in mijn gedachten alle getallen nog eens netjes op een denkbeeldige muur geschreven. Zo probeer ik stap voor stap te werken naar een andere manier van leren.

We zijn heel benieuwd of en hoe dit gaat werken. Maar voorlopig ben ik na een paar uur al bij machte om de tafel van 8 op te zeggen. En dat is me tot nu toe nog niet gelukt.


Liefs,
Lieke

Reacties

Anoniem zei…
Wat fijn voor je Lieke!
Voordat je het weet, haal je de hele klas in ☺☺☺.
Suc6!

Lieve groet, Caroline.