Dagje winkelen (26 apr.)

Ik wilde gewoon naar Rotterdam, naar de stad om kleding voor mijzelf te kopen,.... mama had een ander idee......

Hoi allemaal,

Waar ik nou vaak moeite mee heb, is dat er iedere keer weer wat in de planning verandert. Als ik nou weet, wanneer ik naar de stad ga om te winkelen en dat verandert weer, omdat er iets tussen komt of omdat het slecht weer wordt,..... gek word je daar van;... toch?!?!?

Gelukkig; gisteren spraken we af dat ik met mama naar de stad zou gaan, en dat is ook daadwerkelijk zo gebeurd. Maar nu was het weer de stad zelf, die veranderde. In plaats van Rotterdam werd het deze keer Den Haag. Maar achteraf......... best een goede keuze geweest.

Ik heb me heerlijk vermaakt en ondanks dat er weinig kleding was, die voor mij geschikt leek, ben ik toch redelijk goed geslaagd, al zeg ik het zelf.



En de rest van wat ik nodig heb,..... dat maakt mama binnenkort!

Liefs,
Lieke

Reacties