Mijn eerste spreekbeurt (12 apr.)

Hoi allemaal,

Ja, eens moet het er van komen. Ik voelde een sterke neiging om mijn hele klas te laten weten hoe het zit. Ik heb wel eens wat vriendinnetjes iets verteld, maar alle details natuurlijk niet.

Dit jaar (groep 6) mag ik een spreekbeurt houden. Er is nog maar één klasgenoot geweest, die een spreekbeurt heeft gehouden. En die spreekbeurt was zo goed, daar kan ik bijna niet tegen op. Maar ik laat het er niet bij zitten. Ik ga er voor.

En dat is dus vanmorgen geweest. Ja, drie keer raden waar ik mijn spreekbeurt over hield?!?! Nee, niet over mijn cello, maar over mijn syndroom van Turner.

Ik heb alles uitgelegd, over mijn lengte, over het probleem van rekenen, over mogelijke problemen met hart, nieren, en alles wat er bij komt kijken. En natuurlijk ook dat ik waarschijnlijk geen kinderen kan krijgen.


Ik was natuurlijk best een beetje zenuwachtig, maar het ging echt goed. En van al mijn klasgenootjes kreeg ik...... EEN TIEN!!!!

Liefs,
Lieke

Reacties