Nog 16 dagen, maar nu al.... (14 apr.)

Hoi allemaal,

Wat ik voor mijn verjaardag zou willen? Ja, dat lijkt me voor deze keer niet zo moeilijk. Ik krijg al een jaar lang iedere dag een hoeveelheid groeihormoon binnen, waardoor mijn lengte natuurlijk ineens gigantisch verandert naar de goede kant toe. Of wel: mijn fiets wordt te klein...... Ehhh, nee, ik word te groot voor mijn fiets. En trouwens, de kleur begint langzaam ook te veranderen naar roestbruin, dus mooi is anders....


Dus dan moet er een nieuwe fiets komen. Het lastige daarvan is, dat je natuurlijk niet op de laatste dag vóór je verjaardag zo iets kan kopen. Je moet even goed kijken welke maat geschikt is enzo, en de kleur is natuurlijk ook niet onbelangrijk.

En wat doe je dan op je vrije goede vrijdag?.....

Dus nu kan ik morgen laat op de middag mijn verjaardagskado al op gaan halen..... wil je weten hoe ie er uit ziet? HAhaha, moet je morgen lekker nog een keer op mijn blog kijken.....

Liefs,
Lieke

Reacties