YES! Binnen! (15 apr)

Hoi allemaal, weer een bloggie van Liekie, hahah,

Zo zeg, wat kan de tijd dan toch langzaam gaan. Vanmorgen had ik me een uur vergist. Normaal kom ik op zaterdag om 8.45 uit mijn bed, maar vanmorgen was dat ineens 9.45. Daarmee had ik wel een uur wachten gewonnen. Maar verder,..... die klok ging maar niet zeg. En papa ging nog weg vanmiddag, dus toen duurde het nog langer.

Maar uiteindelijk werd het toch 16.00 uur en ben ik met papa naar de fietsenwinkel teruggegaan om die schitterende nieuwe blauw/groene met versnelling voorziene bolide te gaan ophalen......

Het zadel op de laagste stand, nog een paar mooie snelbinders op de bagagedrager en dan het mooie moment van wegrijden,.... weglopen,..... toch weer proberen.... tsjonge, dat ding is ineens wel weer een stuk hoger.

Maar gelukkig; het lukt prima nu. Ik heb er vanavond nog even een extra lang rondje mee gedaan en het gaat helemaal goed komen.


24 inch banden, drie vernellingen en heerlijke dikke banden. Ik ben helemaal blij.

Eén probleem, als ik jarig ben, krijg ik geen kadootje meer van papa en mama........

Liefs,
Lieke

Reacties