buiten de deur.... (6 mei)

Hoi allemaal,

Ja, je bent nooit te jong om buiten de deur te eten. Toch?

Af en toe heb ik een beetje geluk hoor. Dan zijn mijn broer en zussen weg, dan zijn ze andere leuke dingen aan het doen, en dan zijn mij pa en ma alleen met mij. Zaterdag leidde dat tot een lumineus plan. In de auto, lekker de zon achterna, richting mijn favoriete strand in Westenschouwen.

Het strand zelf viel me wat tegen. Het was koud en de zon trok spontaan achter de wolken weg toen ik aankwam. Jammer, maar helaas.

Nu is het zo, dat papa gisteren ontdekte, dat hij nog een dinercheque had. Die hadden ze twee jaar geleden gekregen. En precies in Westenschouwen zit een heerlijke pizzeria . Dus we zijn lekker snel uit de koude wind naar de warme pizza-oven vertrokken.





En dan die ober; geweldig. Die meneer deed een echte Italiaan na, en dan zei die: "Senorita!" tegen me!

Kortom: Fantastisch.

Liefs,
Lieke

Reacties