.... zwaar leven.... (2 mei)

Hoi,

Zo, ik ben thuis hoor. Vanmiddag ben ik weer naar school geweest, terwijl ik tegen papa nog zei, dat ik echt wel moe was. Maar papa dacht, dat ik geen zin had om door de regen te fietsen. Nou, dat was ook wel eigenlijk een beetje waar. Dus papa heeft me naar school gebracht.

Dat deed hij overigens, zonder dat ik het wist, ook weer niet zonder reden, maar dat vertel ik zo.

Ondertussen heb ik vanmiddag gym gehad en daarna hadden we taal; okay, de omstandigheden leenden zich er natuurlijk totaal voor. Gym, druilerig weer, en dan nog in de middag taal doen...... weet je wat, ik ga zo maar even op mijn armen liggen op de tafel,........ zzzzzzzzz......


Gelukkig hoefde ik niet naar huis te fietsen en werd ik door papa opgehaald. Hij had een leuk boeketje bloemen gekocht voor de jarige Kim, die vlak bij school woont...... Kim, een fijne verjaardag!

Liefs,
Lieke

Reacties